За клиенти на Handy

Уведомление относно застраховка "Хенди Гард" закупена от верига магазини за телекомуникационна техника „Хенди”

Уважаеми клиенти,

Във връзка с временно преустановяване  дейността  на  верига магазини за телекомуникационна техника „Хенди” Ви уведомяваме,че временно се преустановява продажбата на застраховка „Хенди Гард” и регистрирането  на претенции на щети на мобилни устройства в магазинната мрежа на „Хенди”.

От 12 март 2018г  регистрирането  на претенции за щети на мобилни устройства, закупени и застраховани от фирма „Хенди”,  ще се извършва в офисите на „ЗД Евроинс” АД в цялата страна.

По-долу  ще намерите бланка със заглавие „Заявление за застрахователно обезщетение” и необходимите документи, които следва да се добавят към заявлението.


Обратно горе