"ЗД Евроинс" АД подкрепи провеждането на 18-то издание на конкурса PR Приз

На 22 май 2018г . на официална церемония  в Sopharma Business Towers , Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО)  заедно с партньорите си  „ЗД Евроинс” АД, Софарма, КРИБ, БАПРА и още много други компании и професионални организации , връчи годишните си награди за постижения в областта на комуникациите – PR Приз 2018.

United Partners стана „Комуникационна агенция на годината“, а за най-добър вътрешен комуникационен отдел бе връчена награда на екипът на  УниКредит Булбанк . All Channels  спечелиха  най-много награди – общо 9, като 4 от тях бяха първи места.

В най-оспорваната категория „Кампания за устойчиво развитие / Корпоративна социална отговорност“ призьори станаха AMI Communications с проекта си за финансова грамотност „Нашите пари“ за VISA и All Channels с кампанията „От любов към живота – AVON срещу рака на гърдата”.

Отличниците в бизнес сектора в 18-то издание на PR Приз бяха Мтел, които заеха челни места в категории „Корпоративна комуникационна кампания“ и „Кризисни комуникации“, както и икономическа група Монбат – призьор в категория „Имиджмейкинг“ за проекта им за ребрандинг.

Най-голямата награда за институционален PR получи Столична община за проекта „135 г. парк Княз-Борисова градина“.

Комисията по професионална етика връчи специална награда на „Криейтив ПР“ за фестивала за стари български детски игри „Челик“, реализиран във Варна.

Диана Кирова от Нов български университет получи първото си по-голямо професионално признание, като спечели приз за „Студентски комуникационен проект“.

Специални гости на церемонията бяха Паулина Ямсе, глобален старши онлайн маркетинг мениджър на Siemens и Ейдън Пауър, директор „Потребителски бранд и Маркетинг“, KBC Bank Ирландия, които участваха и вPR Фестивал .


Обратно горе